MEDLEMSTILBUD HMS-VERKTØYET PLUSOFFICE
AAFs medlemmer kan få et alt-i-ett-lederverktøy med høy brukervennlighet til en gunstig medlemspris.
Verktøyet inneholder blant annet:
Risikovurdering
Vernerunde
Sjekklister
Personalsystem
Mal for medarbeidersamtaler
Ferie- og fraværssystem
Timeregistrering (ekstra kostnad)
Mal for personalhåndbok
Mal for HMS-håndbok
Som medlem i AAF vil ditt foretak benytte verktøyet til følgende pris:
1-10 ansatte kr 8.432,- inkl mva pr år
11-50 ansatte kr 11.295,- inkl mva pr år
51 til 100 ansatte kr 14.057,- inkl mva pr år
I denne prisen ligger oppsett av systemet i foretaket, support samt app til alle ansatte.
Vi legger også opp til å arrangere et brukerforum årlig for AAFs medlemsforetak.
Er dette interessant for ditt foretak?
Ta kontakt med Geir Stolpestad: geir@plusoffice.no www.plusoffice.no