MEDLEMSTILBUD HMS-VERKTØYET PLUSOFFICE
AAFs medlemmer kan få et alt-i-ett-lederverktøy med høy brukervennlighet til en gunstig medlemspris.
 
 Verktøyet inneholder blant annet:
- Risikovurdering 
- Vernerunde 
- Sjekklister 
- Personalsystem 
- Mal for medarbeidersamtaler 
- Ferie- og fraværssystem 
- Timeregistrering (ekstra kostnad) 
- Mal for personalhåndbok 
- Mal for HMS-håndbok 
 Som medlem i AAF vil ditt foretak benytte verktøyet til følgende pris:
- 1-10 ansatte kr 8.432,- inkl mva pr år 
- 11-50 ansatte kr 11.295,- inkl mva pr år 
- 51 til 100 ansatte kr 14.057,- inkl mva pr år 
I denne prisen ligger oppsett av systemet i foretaket, support samt app til alle ansatte. 
Vi legger også opp til å arrangere et brukerforum årlig for AAFs medlemsforetak.
Er dette interessant for ditt foretak?
Ta kontakt med Geir Stolpestad: geir@plusoffice.no www.plusoffice.no
