AAF har inngått samarbeidsavtale med PlusOffice om deres verktøy som kan være til hjelp i HMS- og personalarbeidet.

MEDLEMSTILBUD HMS-VERKTØYET PLUSOFFICE

AAFs medlemmer kan få et alt-i-ett-lederverktøy med høy brukervennlighet til en gunstig medlemspris.

Verktøyet inneholder blant annet:

  • Risikovurdering

  • Vernerunde

  • Sjekklister

  • Personalsystem

  • Mal for medarbeidersamtaler

  • Ferie- og fraværssystem

  • Timeregistrering (ekstra kostnad)

  • Mal for personalhåndbok

  • Mal for HMS-håndbok


Som medlem i AAF vil ditt foretak benytte verktøyet til følgende pris:

  • 1-10 ansatte kr 8.432,- inkl mva pr år

  • 11-50 ansatte kr 11.295,- inkl mva pr år

  • 51 til 100 ansatte kr 14.057,- inkl mva pr år

I denne prisen ligger oppsett av systemet i foretaket, support samt app til alle ansatte. 
Vi legger også opp til å arrangere et brukerforum årlig for AAFs medlemsforetak.

Er dette interessant for ditt foretak?

Ta kontakt med Geir Stolpestad: geir@plusoffice.no  www.plusoffice.no